close

來自冷冷的瑞典斯德哥爾摩的樂團,這是我唯一對他們的了解哈哈哈哈

因為好像他們超級冷門的拉!我也是透過Spotify 無意間聽到的覺得這首歌很舒服

Smile for me darling

親愛的,為我笑一個

Think I'm gonna need it, for you to see me

我認為我需要你的微笑 為了讓你能夠看到我

 
 

Spend our days on hold waiting

我們把時間花費在等待上

For something to release us

為了獲得真正的自我釋放

Before we break up

在我們分開前

You said

你曾說到

We could be all right

我們應該可以沒事

We could be fine but

我們應該可以順利的 但

 

 

My friend we need a change

我的朋友阿 我們需要的是一個改變

Not a try, a try

而不是一個試驗 試驗

 

My friend it's all for us

我的朋友阿 這些都是為了我們

In a smile, a smile yeah

藏在微笑中 在微笑中 yeah

 

Smile for us, darling a smile for me

為了我們笑一個吧 親愛的 為了我露出微笑吧

Why could you not try to smile for me

為什麼你不試著為了我笑一個

Smile for us oh oh, a smile for you

為了我們笑一個吧 oh oh 為了你笑一個吧

But all we really need is a smile for us

而我們真正需要的是為了我們笑一個

 

 

I'm on the shore wandering

我在岸邊漫無目的得走著

Walking in a motion, to keep the ocean

位移著走著 不踩著浪花

From taking me further out, no wait

避免它將我帶往遠方 喔不等等

Maybe it's a good thing, to let my thoughts swim so

或許其實這是件好事 可以讓我的思緒在大海上徜徉 所以

We could be all right

我們可以沒事的

So we could be fine but

所以我們可以順利的 但

 

My friend we need a change

我的朋友阿 我們需要的是一個改變

Not a try, a try

而不是一個試驗 試驗

 

My friend it's all for us

我的朋友阿 這些都是為了我們

In a smile, a smile yeah

藏在微笑中 在微笑中 yeah

 

Smile for us, darling a smile for me

為了我們笑一個吧 親愛的 為了我笑一個吧

Why could you not try to smile for me

為什麼你不試著為了我笑一個

Smile for us oh oh, a smile for you

為了我們笑一個吧 oh oh 為了你笑一個吧

But all we really need is a smile for us

但我們真正需要的 是為我們笑一個

 

I'm leaning out of the window to feel we're on the move

我靠出窗戶外 只為了感受我們是往前行的

But you're driving too fast, driving too fast

但是你開得太快太急 開得太快太急

The road ain't done till sunlight I'm tired all too soon

但是在天亮前這條路都尚未開放通行 而我也太快感到疲憊

Tomorrow we'll be home

明天我們就會回到家了

Another day to feel brand new, to feel brand new

又是新的一天 去擁有嶄新的感受 感受到嶄新

 

 

My friend it's all for us in a smile, I try, I try

我的朋友阿 這是為了我們吧 藏在微笑中 我努力再努力

Smile for us, darling a smile for me

為了我們笑一個吧 親愛的 為了我笑一個吧

Why could you not try to smile for me

為了我們笑一個吧 親愛的 為了我笑一個吧

Smile for us oh oh, a smile for you

為了我們笑一個吧 oh oh 為了你笑一個吧

But all we really need is a smile for us

但我們真正需要的 是為我們笑一個

 

source: https://www.musixmatch.com/lyrics/Gone-in-the-Sun/Smile

arrow
arrow
    全站熱搜

    ruruhappy0214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()