close

唱功一流的 潔西J 終於出單曲了!!!!

相關圖片

之前聽到她唱現場的那個高音飆得毫無破綻 聽得我一個雞皮疙瘩的~

這次她的單曲是丟出來給我們這些歌迷解解渴~因為她現在還在work on 她的新專輯

但她先前接受採訪時,她透露說這次的專輯會是以"回應第一張專輯"為主

而她也承認她實在是消失滿久的 (我真的是等到湯都涼了我!) 但這都是為了要創造出最好的歌曲

而且Jessie跟歌迷們掛保證,當我們聽到她的新專輯時 我們絕對會覺得這個等待是值得的~~~

那現在就先用這首real deal 解一下心靈的渴吧~~

 

"Real Deal"
 

Hey, woo!

Flyin' (fly up)

飛 (高飛吧)
You and your heart woke up

你和你的心早已清醒
So you choked on the silence (woke up)

所以你隱忍著之前的沉寂 (醒來)
It's been a hot minute

已經過了很久了
Damn you hold me just how I like it (just woke up)

媽的 你用我喜歡的方是抱著我 (剛剛清醒)
Touchin' you again on the other side of it

我也觸摸著你
I never thought that I would see you again

我從來沒有想過我會再見到你
Never thought that I would see you again (but hold up)

我從來沒有想過我會再見到你 (但等等)

 


You can't deny the energy

你無法否認你體內正蠢蠢欲動
That we got goin' on

它正在你我之間竄動
I know you feel the chemistry

我知道你感受到體內起的化學作用
This shit feels so strong

這鬼東西讓你感受非常的強烈
Cloud 9, I'm feelin' heavenly

九霄雲端 我就向身陷天堂般快活
This vibe we fell upon

我們陷入的這氛圍
You touchin' every part of me

你觸摸著我的每一分 每一吋
This shit feels so strong

喔這感受是多麼強烈



This could be the real deal (oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (oh yeah)
This could be the real deal (oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (oh yeah)
I don't wanna waste it, take the risk and make it (oh, yeah)

我不想要浪費這樣的感情,就放手一搏讓它成真巴 (oh yeah)
Ain't no need for fakin', love is for the takin' (we special)

沒必要再尋求假情假愛的肉體關係 愛是供人自取的 (我們是特殊的)
This could be the real deal (oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (oh yeah)
This could be the real deal (oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (oh yeah)



Uh, hey, fallin' (in love)

Uh hey 墜入 愛河
Oh you got me laughin' 'til the early hours of the mornin' (sun up)

歐天 你讓我從早上一起來 嘴角就失守 不自覺上揚 (太陽升起)
Connections shouldn't turn up on your doorstep

你不應該還考慮著我們之間的關係是什麼
And you just ignore it (turn up, hey)

你只需忽略它
Get some heart and then we keep it rockin'

把你的心和感情放進來 讓我們持續為它加溫
Never stoppin'

不要停止
I don't want nobody else ever again

我再也不要其他人了 再也不要
Nobody else ever again (you got it)

別人 我都再也不要 (你懂得)



You can't deny the energy

你無法否認你體內正蠢蠢欲動
That we got goin' on

它正在你我之間竄動
I know you feel the chemistry

我知道你感受到體內起的化學作用
This shit feels so strong

這鬼東西讓你感受非常的強烈
Cloud 9, I'm feelin' heavenly

九霄雲端 我就向身陷天堂般快活
This vibe we fell upon

我們陷入的這氛圍
You touchin' every part of me

你觸摸著我的每一分 每一吋
This shit feels so strong

喔這感受是多麼強烈



This could be the real deal (oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (oh yeah)
This could be the real deal (oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (oh yeah)
I don't wanna waste it, take the risk and make it (oh, yeah)

我不想要浪費這樣的感情,就放手一搏讓它成真巴 (oh yeah)
Ain't no need for fakin', love is for the takin' (we special)

沒必要再尋求假情假愛的肉體關係 真愛已上線供你自取的 (我們是特殊的)
This could be the real deal (oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (oh yeah)
This could be the real deal (oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (oh yeah)

 



You and me (you and me) 'til the end ('til the end)

你和我 (你和我) 直到最後 (到最後)
We know it's right (we know it's right) it's not pretend (it's not pretend)

我們都瞭這是真的 (我們知道是真的) 毫無虛假 (沒有在騙人)
I'm dreamin' (dreamin', dreamin')

我仍在做夢 (做夢 幻想)
Believin' (believin-lievin')

相信著 (相信)
The conversation (conversation) get naked (naked)

對話 (對話) 開始變的鹹濕赤裸 (赤裸)
Ooh baby (ooh baby) I'm shakin' (I'm shakin')

ooh 寶貝 (ohh baby) 我在顫抖 (在顫抖)
Dreamin', love

幻想著愛
Believe in love

相信著愛
In love, yeah

墜入愛 yeah
Believin' in, love, believin' in love

相信著愛 相信著愛
In love, yeah

相信著愛
Believin' in, love, believin' in love

相信著愛 相信著愛

 



This could be the real deal (haha, oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (haha, oh yeah)
This could be the real deal (oh, yeah)

我們之間的感受 是來真的 (oh yeah)
This could be the real deal, yeah, yeah

我們之間的感受 是來真的 yeah, yeah
I don't wanna waste it, take the risk and make it (oh, yeah)

我不想要浪費這樣的感情,就放手一搏讓它成真巴 (oh yeah)
I don't wanna waste it, take the risk and make it, ooh yes

我不想要浪費這樣的感情,就放手一搏讓它成真巴 ooh yes
Ain't no need for fakin', love is for the takin' (we special)

沒必要再尋求假情假愛的肉體關係 愛是供人自取的 (我們是特殊的)
Ain't no need for fakin', love is for the takin'

別再流連忘返於肉體關係 真愛已上線供你自取的 
This could be the real deal (yeah, oh, yeah)

是來真的 (yeah oh yeah)
This could be the real deal (oh, yeah)

是來真的 沒再開玩笑 (oh yeah)
This could be the real deal

是來真的

Haha
J-J, J-J, ayy
J-J, J-J, J-J-J-J-Jessie J, woo!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ruruhappy0214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()