close

Ariana Grande 又有新歌囉!! 

以前覺得她小隻小隻的,沒想到聲音如此的宏亮,

再加上有次無意間在網路上看到她唱現場,心中默默覺得她絕非花瓶那麼簡單,

然後她又唱了 Into you 這首好聽到不行的歌,整個正中我紅心囉~

這次這首女孩當自強的歌真的很有趣~

Ariana Grande - Jason's Song (Gave it Away) 

 

Yeah, you really tried

Yeah, 你努力過了
But I was planted all the lies you told me, oh

但是我是在你的謊言下被孕育出來的
All the shit you've done

那堆你曾做過的破事,
You can't outrun the way you understand me

就憑你對我的了解,你是沒辦法逃過我的復仇


You acted like you bought me at a bargain sale

你表現得好像我是你從特賣會撿來的便宜
You don't even care

你根本毫不在意
You focused your frustration on a small detail

你婆婆媽媽的在你的挫敗中找碴
Blew it out of scale, like my ponytail

你失敗的一蹋糊塗,就像我越來越長的馬尾,你也越來越魯

Well you don't want to see the girl I want to be

你也不想要看到我活出自我
Then why, then why should I listen

那試問,試問我幹嘛要聽你的話
If you don't want to do the things I need from you

如果你也不想要去實踐我需要你做的事
Goodbye, goodbye

再會,不送
'Cause I gave it away, I gave it away, I gave it away

因為我已經放棄,我已經死心,我不在意了
And I'm taking it right back
而我立馬把我的心收回


I'm no blow up doll, no free-for-all

我才不是充氣娃娃,人人開放
No slave to your decision, ooh

也不是依循你決策的奴隸,ooh
Gotta find a way to break the spell

我必須要找個方法破解這個魔咒
To get the hell away from those who block my vision

離開你他媽這個礙眼的人

 

You used me as a fragment of your grand design, hey

你把我當成花瓶一般,來妝點自己抬高身價 hey
And you, you don't get to put me on your bottom line

而你,你憑什麼把我放在你的最低底線
You don't get what's mine, and I'm doing fine

你不理解我的行情,但我也沒差

Said you don't want to see the girl I want to be

你說你不想要我做我自己
Then why, then why would I listen?

那為什麼,為什麼我要聽你的?
You don't want to do the things I need from you

你也不想要去做那些我要你做的事,
Goodbye, goodbye

那再見,好走,
I gave it away, I gave it away, I gave it away

我已經放棄,我已經死心,我不在意了
I'm taking it right back, baby
親,我立馬把我的愛收回

 

Well you don't want to see the girl I want to be

你也不想要看到我活出自我
Then why, then why should I listen

那試問,試問我幹嘛要聽你的話
If you don't want to do the things I need from you

如果你也不想要去實踐我需要你做的事
Goodbye, goodbye

再會,不送
'Cause I gave it away, I gave it away, I gave it away

因為我已經放棄,我已經死心,我不在意了

I'm taking it right back, hey

我毫不猶豫地將心收回, hey
Taking it right back, baby

親,我立馬把我的愛收回
Taking it right back

把屬於我的都拿回

arrow
arrow
    全站熱搜

    ruruhappy0214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()