close

來自美國的搖滾樂團 Kings of Leon 又有新歌囉~

曾經因為Used somebody 有小迷過他們一下,但之後不知道為何好像又無感了一陣子

但這首歌整個很抒情,也很舒服,有讓我對他們的愛意再回溫囉~

[Verse 1]
I can get there on my own

我可以獨自踏上這旅程
You can leave me here alone

你不必理會我,放我一個人在這裡
I’m just tryin’ to do what’s right

我只是試圖做我認為是對的事
Oh, a man ain’t a man unless he’s fought the fight

Oh 一個人非全人,倘若他沒有經歷過一番掙扎

[Verse 2]
I could never point you out

我無法清楚的辨認出你
Waste of space in a faceless crowd

在這群模糊臉孔的人群中毫無意義的駐足,
Tell me what I have to say

告訴我我到底該說些什麼
If you know what’s right then you’ll walk away

如果你知道這是對的,你應該會轉身就走

 

[Chorus]
When the walls come down

當一切崩塌
When the walls come down

當高牆倒下
When the walls come down

當我的心牆崩裂
When the walls come down
當我的心牆倒下


[Verse 3]
One by one I'm seein' them fall

一個接著一個的,我看著它們倒塌
Some just don’t show up at all

有些事情過了就過了
I’m just here to fight the fire

我只是在這裡和我的慾望奮鬥
Oh, a man ain’t a man unless he has desire

Oh 一個人若沒了慾望,他也不是人了

[Chorus]
And the walls come down

 而一切崩塌
And the walls come down

而我的武裝卸下
When the walls come down

當一切崩壞
When the walls come down
我的
心牆倒下
 


[Bridge]
You tore out my heart

你撕扯我的心
You threw it away

你對我的愛不屑一顧
A Western girl with Eastern eyes

一個來自西方的女孩卻有著來自東方的雙眼
Took a wrong turn and found surprise awaits

曾經轉錯了彎走錯了路,發現前方等待著我的是個意外的驚喜
Now there’s nothing in the way

如今,眼前這條路上什麼都沒了
In the way

在這條路上
In the way

在這條路上
In the way
在這條路上


[Chorus]

When the walls come down

當一切崩塌
When the walls come down

當高牆倒下
When the walls come down

當我的心牆崩裂
When the walls come down
當我的心牆倒下



[Bridge]

You tore out my heart

你撕扯我的心
You threw it away

你對我的愛不屑一顧
A Western girl with Eastern eyes

一個來自西方的女孩卻有著來自東方的雙眼
Took a wrong turn and found surprise awaits

曾經轉錯了彎走錯了路,發現前方等待著我的是個意外的驚喜
Now there’s nothing in the way

如今,眼前這條路上什麼都沒了

In the way

在這條路上
In the way

在這條路上
In the way
在這條路上

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ruruhappy0214 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()