close

美國搖滾天團Onerepublic 的新專輯 Oh My My 終於出了, 我也等好久囉~

這次的專輯感覺得出來他們勇敢的嘗試了許多不同的曲風,

所以和以往的專輯有點出入,不能說我很喜歡,但是也不覺得不好聽拉~

但是新專輯的第一首便是這首 < Let's Hurt Tonight > ,一聽到我馬上就知道這就是我的小萊恩的歌了啦!

[Verse 1]
When, when we came home

當,正當我們回家
Worn to the bones

滿身的疲倦
I told myself, "this could get rough"

我告訴我自己這將會非常的艱辛
And when, when I was off, which happened a lot

而當,正當我覺得如釋重負,突如其然的
You came to me and said, "that's enough"

你邁向我說到:夠了!已經可以了!
Oh, I know that this love is pain

Oh 我知道這個愛是會蜇人的
But we can't cut it from out these veins, no

但我們沒有辦法把感情從我們的身軀血脈中掏出,不

 

[Chorus 1]
So I'll hit the lights and you lock the doors

所以我會關上所有的燈,而你會鎖上所有的門
We ain't leaving this room 'til we break the mold

我們不會離開這房間直到我們破繭而出,打破常規
Don't walk away, don't roll your eyes

不要離去,也不要覺得挫折惱人
They say love is pain, well darling, let's hurt tonight

人們說愛是會蜇人的,那麼親愛的,讓我們今晚一起感受那疼痛吧
Ah-ooh-ooh, ah-ooh-ooh

Ah-ooh-ooh, ah-ooh-ooh

[Verse 2]
When, when you came home

當,正當你回到家

Worn to the bones

滿身的疲倦
I told myself, "this could get rough"

我告訴我自己這將會非常的艱辛



[Pre-Chorus 2]
Oh, I know you're feeling insane

Oh 我知道你現在覺得自己瘋了
Tell me something that I can explain, oh

告訴我那些我可以向你解釋的事 Oh

[Chorus 2]
I'll hit the lights and you lock the doors

我將會關上所有的燈,而你鎖上所有的門
Tell me all of the things that you didn't before

告訴我全部那些你來不及完成的事
Don't walk away, don't roll your eyes

不要離去,也不要覺得挫折惱人
 

They say love is pain, well darling, let's hurt tonight

人們說愛是會蜇人的,那麼親愛的,讓我們今晚一起感受那疼痛吧

If this love is pain, well darling, let's hurt, oh tonight

如果我們的愛是會傷人的,那麼親愛的,就讓我們今晚一起受傷吧
Ah-ooh-ooh, ah-ooh-ooh

Ah-ooh-ooh, ah-ooh-ooh

[Outro]
So you hit the lights and I'll lock the doors

所以你會熄滅所有的燈光,而我會將所有的大門上鎖
Let's say all of the things that we couldn't before

讓我們憶起分享那些全部我們以前沒辦法完成的事吧
I won't walk away, won't roll my eyes

我不會離你而去,也不會覺得不耐煩
They say love is pain, well darling, let's hurt tonight

人們說愛是會蜇人的,那麼親愛的,讓我們今晚一起感受那疼痛吧
If this love is pain, then honey let's love tonight 

如果我們的愛是傷人的,這樣的話愛人阿,就讓我們今晚相愛吧!

 

Source:http://genius.com/Onerepublic-lets-hurt-tonight-lyrics

arrow
arrow
    全站熱搜

    ruruhappy0214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()