close

看網路上說這首歌是非常有深意的

這首歌是為了邊緣人發聲,為了不同種族膚色宗教的人群們高歌,

是為了宣傳愛,然後消彌仇恨而做的

小萊恩真的是個大愛的男人,又是才子又善良的叫我這顆心怎能不砰砰不亂跳呢?

阿廢話過多了,趕快來聽!

 

I was born, born to love you

我生來,生來是為了愛你
I was born, born to love you

我生來,生來是為了愛你

 

Bust through the door said what’s your name

衝破了門問到你叫什麼名字
Looking for somebody and you match the shame

我在尋找某個人,而你就是符合的人選


Now don’t lie

現在別說謊
Don't lie

別說謊

You’ve seen me television and you know what’s up

你看過我在電視上,你知道發生了什麼事
The worlds gone crazy and you’re mighty stuck

這個世界好像發瘋了,而你正深陷其中
So don’t lie

所以別再欺騙
So don’t lie

所以別再假裝
I said here that’s where I’ll be living until my times up

我大聲說我將會一直在這停留居住,直到我的時間停止
Yeah found someone to keep my head up

Yeah 尋找那些會讓我堅強的人
Yeah trading darkness for the dawn

Yeah 將那些黑暗的時光去換取一絲曙光


I was born, born to love you

我生來,生來是為了愛你
I was born, born to love you

我生來,生來是為了愛你
 

Lost in stars since she was a girl

在她還是個小女孩時,她就在星夜中迷失了
She dreamt of a place of a better world

她夢著一個更美好的地方、更美好的世界
It felt like sunlight

這感覺就像溫暖的陽光
Tired of the days living in the dark

已經厭倦那些在黑暗中度過的日子
She ran to the place where wild things are

她奔向那些自由、狂野的人們所在的地方
It felt right

這感覺是真實正確的
Cause it felt right

因為這感覺是真實正確的
She said here is where I’ll be living until my times up yeah

她說道這將是她要停留居住,直到時間停止的地方 yeah
Found my people now I’m made up

尋找到我的同類,如今我心滿意足
Always dark before the dawn

黎明來臨之際總是黑暗的
Always dark before the dawn

黎明來臨之際總是黑暗的


I was born, born to love you

我生來,生來是為了愛你
I was born, born to love you

我生來,生來是為了愛你

I said here is where I’ll be living until my times up

我說我將會一直在這停留居住,直到我的時間停止
I said here I found my people now I’m made up yeah

我說在這我找到我的同類,而如今我心滿意足
I was born, I was born in the city born and raised

我生來,我生來就是在這城市,被養育拉拔
I was born, I was born in the city all my friends are here

我生來,我生來就是在這城市,我的朋友們也都在這裡
I was born in the city born and raised

我生來就是在這城市,被養育拉拔
I was born in the city all my friends are here

我生來就是在這城市,我的朋友們也都在這裡
I was born inside

我在這城市內出生
No woo I woo I…

不 woo 我 woo 我

 

source:http://genius.com/Onerepublic-born-lyrics

arrow
arrow
    全站熱搜

    ruruhappy0214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()