close

James Hersey 是我在Spotify 上無意間發現的囉

所以我對他並沒有很大的了解,只知道他除了是個電音歌手,也是歌曲創作人

總覺得他們都多才多藝的好厲害喔~~!

然後這首歌呢~~是一首悲喜交參的情歌,是為一段必定會毀滅的感情而歌頌。

 

 

[Verse 1]
Show me

展現給我看讓我知道
What it means to be yours

成為你的專屬是什麼樣子的
What it means to be more, more

更進一步,更進一步是什麼樣子的
What it means to be more, ah
更進一步是什麼樣子的 ah


Show me

展現給我看讓我知道
What a difference you make

你造就了什麼改變
What a word that you say now could mean when it's over, and it comes time for change

什麼樣的字眼會代表我們感情的毀滅,而也代表是時候要改變了

 

[Chorus]
Cause I'm gonna miss you

因為我會想你的
I'm gonna miss you when you're gone

當你離開的時候,我會想你的
I'm gonna miss you

我會想你的
I'm gonna miss you when you're gone, ah

當你離開的時候,我會想你的 ah

[Verse 2]
Show me

展現給我看讓我知道
How to get what you give

如何得到你付出的東西
How to let go and live, live

如何放下,繼續生活,生活
How to let go and live, ah
如何放下,繼續生活 ah


Show me

展現給我看讓我知道
What a life this could be

我們可能所擁有的生活
What a promise you make now could mean when the day comes, that everything you see

你發的什麼樣的誓言會代表這天的到來,而這天你所見到的所有風景
Is without me

我已經不再裡面

[Chorus]

Cause I'm gonna miss you

因為我會想你的
I'm gonna miss you when you're gone

當你離開的時候,我會想你的
I'm gonna miss you

我會想你的
I'm gonna miss you when you're gone, ah

當你離開的時候,我會想你的 ah


[Outro]
Cause I'm gonna miss you

因為我會想你的
I'm gonna miss you, ah

我會想你的 ah
I'm gonna miss you

我會想你的
I'm gonna miss you, ah

我會想你的 ah
I'm gonna miss you

我會想你的
I'm gonna miss you

我會想你的

 

source: http://genius.com/James-hersey-miss-you-lyrics

arrow
arrow
    全站熱搜

    ruruhappy0214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()