close

 

I'm hearing a million voices in my head

在我的腦海中我聽見了數不清的微弱聲音
Telling me the things I should have said

告訴我那些我應該說出口的事
I don't know why I let you go

我不清楚我為什麼會讓你走
Oh I learned the hard way

喔 我也在艱苦中明白了
Tell me it's not too late

告訴我一切還不遲

 

Now my arms are open wide

如今我的雙臂敞開
They're hanging forever, there

它們會一直為了你在這兒敞開 在這
Waiting forever, for you

等待著你 永遠
I won't give up on you this time

這次我再也不會放棄你
Cause I ain't holding up, for nobody else

因為這一次,我不會再為了不是你的人而堅持

 

It's gotta be you

那個人必須是你
When you walked away

當你離去時
My heart tried to replace ya

我的心試圖用別的人來取代你
With someone like you

用和你相似的人取代
But I could never find it

但我一直無法找到那個人
I don't want to fight it

我不想要再做掙扎

It's gotta be you

那個人必須是你

 

I wish you could turn back the time

我希望你能將時光倒轉到那時
The power is yours and never mine

你手中握有那個權力,那個權力從來都不是我的
Maybe with time you'll see that

或許隨著時間你將會理解
I can give you all the things you missed

我可以給你一切你所懷念的
Oh no no

Oh no no

 

Now my arms are open wide

如今我的雙臂敞開
And I ain't holding now, for nobody else

而我不會再為了不是你的人而堅持

 

It's gotta be you

那個人必須是你
When you walked away

當你離去時
My heart tried to replace ya

我的心試圖用別的人來取代你
With someone like you

用和你相似的人取代
But I could never find it

但我一直無法找到那個人
I don't want to fight it

我不想要再做掙扎

It's gotta be you

那個人必須是你

 

You don't have to answer right now

你不必現在給我答案
Baby go and take your time

寶貝 你可以慢慢來
Cause I'll be here

因為我會一直在這裡

It's gotta be you (3x)

那個人必須是你

 

When you walked away 

當你離去時
My heart tried to replace ya

我的心試圖用別的人來取代你
With someone like you

用和你相似的人取代
But I could never find it

但我一直無法找到那個人
I don't want to fight it

我不想要再做掙扎

It's gotta be you (2x)

那個人必須是你

 

I don't want nobody else

我不想要除了你外的其他人
Nobody else but you

除了你外的其他人
You, oh woah

你 oh woah

It's gotta be you

那個人必須是你

 



Source : http://www.metrolyrics.com/its-gotta-be-you-lyrics-isaiah-firebrace.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    ruruhappy0214 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()