close

「james blunt love me better」的圖片搜尋結果

這個上尉詩人,一首 " You are Beautiful " 打遍大江南北

之後好像又再出過幾張專輯,但是聲勢好像就平平了,

我本人是覺得他的聲音真的是非常得特別阿!!!但是他的歌對我來說略偏清淡,所以一直對他沒啥特別FU

倒是這次在Spotify上又看到他,一個好奇的聽看看,發現喔屋~~~~大好聽阿~~!!!

然後在稍微的查了一下這首歌發現...居然是我最愛的 One Republic 主唱小泰德做的,小泰德真得很能打到我的心ㄟ~~~!!

說了很多,還是要稍稍說一下,我們就好好期待上尉詩人的新專輯 " The afterlove "吧~~~

 

[Verse 1]
People say the meanest things

人們總是會說著最惡毒的言語
I've been called a dick, I've been called so many things

我曾被叫做混蛋,也曾被叫做過許多別的
I know I've done some shit that I admit deserves it

我知道我曾做過一些蠢事所以我承認有時我是罪有應得
But that...that don't mean it doesn't sting

但那,那並不代表那些言語不會蜇疼人
Saw you standing outside a bar

看到你站在酒吧外面
Would have said you're beautiful but I've used that line before

我本來會對你說你很美,但是我以前已經用過這句話了
Now I've had my share of shallow nights

現在的我早已擁有過多荒唐的夜晚
'Cause I was scared to get it right

因為我很怕一切會上軌道
So I was hanging with whoever

所以我就跟著隨便的人一起閒晃

 

[Chorus 1]
But baby then you...

但是寶貝,你居然
You love, love, love me, love me better

你愛,愛,愛著我,你用力的愛著我
You love, love, love me, love me better

你愛,愛,愛著我,你用力的愛著我
There's been times I gave myself

曾經有段時間,我把我自己獻給
To someone else, to someone lesser than you

別人,獻給那些比你還不值得的人
You love, love, love me, love me better

你愛,愛,愛著我,你用力的愛著我

 

[Post-Chorus]
Love me

愛我吧
Love me better

盡全力的愛我吧
Love me

愛我吧
Love me better

盡全力的愛我吧

 

[Verse 2]
When I met you I was treading water

 當你第一次見到我時,我不過是個行屍走肉
And baby I know you know I got an eye that wanders

但寶貝,我知道你透過我的眼看到裡面有個迷失的靈魂
But right now in this car that we're driving to your sister's

但現在在我們開往你姊姊家途中的車上,
All I'm lookin' for is something that's forever

我眼中直盯著的,是某件事,那件事是永恆阿!!

 

[Chorus 2]

But baby then you...

但是寶貝,你居然
You love, love, love me, love me better

你愛,愛,愛著我,你用力的愛著我
You love, love, love me, love me better

你愛,愛,愛著我,你用力的愛著我
There's been times I gave myself

曾經有段時間,我把我自己獻給
To someone else, to someone lesser than you

別人,獻給那些比你還不值得的人
You love, love, love me, love me better

你愛,愛,愛著我,你用力的愛著我

 

[Post-Chorus]
Love me

愛我吧
Love me better

盡全力的愛我吧
Love me

愛我吧
Love me better

盡全力的愛我吧

 

[Bridge]
People say the meanest things

人們總是說著最惡毒的言語
Yeah, but truth be told, I don't care what they think

沒錯,但我也老實說,我也完全不在意他們的想法
I got someone who is lying in my bed lying right next to me

我已經有了我的那個人,那個人現在正躺在我身邊的床上
Yeah she....loves, loves, loves me

沒錯,她 愛,愛,愛著我,
Loves, loves, loves me, loves me better

愛,愛,愛著我,你用力的愛著我

 

[Post-Chorus]

Love me

愛我吧
Love me better

盡全力的愛我吧
Love me

愛我吧
Love me better

盡全力的愛我吧



source: http://www.metrolyrics.com/love-me-better-lyrics-james-blunt.html

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ruruhappy0214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()